Here I go again!

Onsdagen den 22 april

Jag vet att jag inte är den mest rutinerade blogg skrivaren men jag gör ett försök då och då i alla fall
det måste ju räknas som något.
Det mest chockande som någonsin kunde hända var att Janni Karlsson idag utsåg sig själv till
den första kvinnliga presidenten i USA från Högboda dessutom.
Jag höll på att dö av skratt och chock!!
Det är ju bra att flickebarnet har drömmar i alla fall :P

Nej då skojjade bara!
Måste faktiskt ge Janni stort beröm för sitt eget bloggskrivande.
Hon är riktigt underhållande med sina teorier om allt och ingenting.
Ett gott skratt får man sig i alla fall :D
(CHECK IT OUT: J4nni.blogg.se)

Frågan är ju vad som hänt sen sist jag var här och gjorde nätet farligt?
Inte så mycket skulle jag vilja påstå.
För det mesta är det: Supa, Skola, Arbeta och Vänner!

Även om det låter som ett väldigt tråkigt liv måste jag påstå att jag är inne i ett riktigt FLOW
just nu. Livet är helt enkelt underbart och man ska verkligen vara tacksam för det man har!

Karro says HELLO !!

OVER AND OUT FOR NOW!

LOVE YA!

Kommentarer
Postat av: Janni

hallå du veta att allt jag säger är sant. :O JAG BLEV USA NYA PRESIDENT EMMA! FAKTISKT! :O .. Janni the news times wondeful president of the united states of America! :D JANNI, JANNI of COOL! :D

2009-04-30 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0