Wiiiiooooo !!!

Torsdag den 23 April
Grattis på födelsedagen min älsklings LINN :D
Nu har det varit en kväll fylld med fylla men ack så underbart det är .
Här sitter vi nu jag och min kära vän Karro och är fullast som vanligt.
BUT I LIKE IT !!!!!
Det har varit en trevlig kväll med några av våra socionom kamrater
hemma hos Linda :D

Det blev massor av skratt och skojigheter, maten och efterrätten var oerhört god
Tack Linda!!

Karro och jag körde lite allsång i bilen hem vilket jag antar hör till FYLLAN
Snart blir det en film och lugna gatan hela natten

Man kan ju hoppas att man tar sig i kragen och slänger ihop hemtentan imorgon
men det kan blir problematiskt med bakfyllan!

Känns som att det är läge att ta tag i pluggandet och sköta skolan lite bättre
men ack så fel det kan blir ibland!

Tur att man har "The Killers och Mr Brightside" fy fan vilken bra låt,
den får en verkligen på humör.

Till helgen blir det fylla kan jag lova, har kommit på att nykterheten
inte passar Emma Boquist!
Hon gör sig mycket trevligare full..
Hoppas att resten av världen tycker desamma :D

Nej nu ska jag tacka för mig och försöka samla mig lite!

OVER AND OUT AGAIN !!

SE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0