That´s me!

Intressen -

Att dricka vatten ur toaletten samtidig som
jag kliar mig själv i örat med stortån!

Jag gillar -

Att dricka vatten ur toaletten samtidig som
jag kliar mig själv i örat med stortån!
Njuter också av att Rebecca tittar på samtidigt
som hon pillar sig i rumpan för att sedan lukta
på fingret.

Jag ogillar -

Att dricka vatten ur toaletten samtidig som
jag kliar mig själv i örat med stortån!
Njuter också av att Rebecca tittar på samtidigt
som hon pillar sig i rumpan för att sedan lukta
på fingret.
Händelsen förstörs av att Linn är bafull och fiser
så att doftsprayen tar slut, det rubbar min
månadsbudget.

Motto -

Att dricka vatten ur toaletten samtidig som
jag kliar mig själv i örat med stortån!
Njuter också av att Rebecca tittar på samtidigt
som hon pillar sig i rumpan för att sedan lukta
på fingret.
Händelsen förstörs av att Linn är bafull och fiser
så att doftsprayen tar slut, det rubbar min
månadsbudget.
Gränsen går när Lina kliver in och stortjuter för att
en främling vinkat till henne från en bil på storgatan
i Kil.

Mina slutsatser av dessa upplevelser blir, välj dina vänner väl!


Kommentarer
Postat av: Janni COOL!

Inget av svaren förvånar mig särskilt Emma Förutom det med kliinga i örat kanske? .. :P

2009-02-02 @ 19:32:47
URL: http://j4nni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0