Thats life I guess! Janni is not that Cool!

Ja nu har mina vänner varit här och kommenterat mina första inlägg!
Helt otroligt känner mig nästan omtyckt :D

Kikade på "What happens in Vegas" nyss och fitt i helvete vad rätt det kan gå bra för vissa,
gansa orättvist om man frågar mig! Men Thats life i guess :D 

Janni du kan ju för övrigt ta dig i röven och nej du har inte en "themsong" som heter Janni cool!
TATATATAAA :D 
Gick det upp et ljus för dig nu eller, nej men oj börjar du gråta!
Är det meningen att jag sa trösta dig?
Men oj trodde du verkligen på det själv :P 



Haha, balans är inte din starka sida heller! 
Nä men oj sårade jag dig nu igen?
Det var ju ABSOLUT inte min mening :P

Today is gonna be a good day!

Love You All!
 
(Gäller dig också Janni fast bara inte lika mycket som alla andra männisor här i världen, men du kan ju glädja dig åt att du har första platsen bakifrån sett)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Hon är ju lite av ett retard. Så för hennes egen skull, för hennes välmående, så kan hon väl få kalla sig "cool" då. Om hon nu känner sig lite bättre av de !

2009-02-02 @ 23:33:05
Postat av: Janni Cool!

Men, stopp och beläggning nu! Jag, Janni med Carlsson med C som i COOL! Det ser man ju bara av ren vetenskap att Jag är cool!!!!

2009-02-03 @ 10:14:36
Postat av: Janni Cool

Ahmen, kan ju bara säga det att jag tänker inte ens kommentera era inlägg. Både ni och jag vet vad som sär sant. Och det känns som om vi har haft den här disckussionen föryut brudar. och än en gång vet vi vem som har rätt! Och en ledtråd..... DET ÄR INTE NI!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-02-03 @ 10:17:21
URL: http://j4nni.blogg.se/
Postat av: Rebban

Fast nu äre såhär att vi talar sanning... du stavas med K, däremot :O !!! stavas JAG, rebeCCa med TVÅ C dubbelt så cool alltså^, YääääÄ !

2009-02-03 @ 12:06:42
Postat av: Anonym

Haha jag håller med Rebban, Janni ditt namn är faktiskt inte ens det minsta coolt! LINN förövrigt har ju lika många bokstäver som COOL & dessutom ETT L i sig, jag menar ni ser väl likheterna på dessa två underbart passande namnen! :D

2009-02-03 @ 18:40:51
Postat av: Linnsan

POSTAT AV MIG (det övre alltså!)

2009-02-03 @ 18:41:32
Postat av: Janni COOL

Men åter igen, det är SANNINGEN som räknas. Alla vi 4 vet vem som egentligen är den coolaste. Och det är lugnt. Jag ska inte skryta men.... det är ju ens jag!

2009-02-04 @ 19:54:44
URL: http://j4nni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HUR, HUR kan du ENS, hahahahahahah ENS tycka det ! Ens? dooobapidoobido ;)

2009-02-04 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0